به اين وبلاگ خوش آمديد
.:: Your Adversing Here ::.

دانلود PES 2013 نسخه اصلی و نهایی

  • شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
  • <-PostCategory->

 

  اولین ویژگی جدید در نسخه ۲۰۱۳ ، قابلیتی است به نام PES FullControl . به موجب این قابلیت ، بازیکنان کنترل دقیق تر و آزاد تری را در دریافت توپ خواهند داشت. Dynamic First Touch تکینیکی جدید است که به کمک آن ، بازیکن قادر است در هر سرعت و شرایطی ، تکنیک خود را به کار ببرد. برای اجرای این تکنیک ، فشردن دکمه R2 الزامی است. این ویژگی ، همان قابلیتی است که گفته میشد در PES 2013 ، پاس های با سرعت بالا را باید ابتدا استپ کرد و سپس پا به توپ حرکت کرد. به کمک قابلیت Full Manual Shooting and Full Manual Passing ، قادر هستید حتی ارتفاق و زاویه شوت خود را تنظیم کنید و این ویژگی برای اولین بار است که در یک بازی شبیه سازی شده گنجانه می شود. در هنگام اجرای تکنیک دریبلینگ ، می توانید با فشردن کلید R2 ، سرعت حرکات بازیکن را به دلخواه کم یا زیاد کنید. به همراه تصاویری از محیط بازی در ادامه پایین هست ........

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

توضیحات :

پس از دانلود تمامی پارت ها ، آن ها را در کنار هم قرار داده و یکی از آن ها ، به عنوان مثال پارت اول را از حالت فشرده خارج کنید. فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Deamon Tools و یا حتی Winrar می توانید باز کنید. فایل Setup بازی را اجرا کرده و مراحل نصب را پیش ببرید. در حین عملیات نصب ، از شما درخواست سریال می شود. سریال زیر را به صورت دستی در محیط نصب وارد کنید :

V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

فایل کرک Reloaded را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود کرک Reloaded با حجم ۱۷ مگابایت

تمامی محتویات موجود در فولدر کرک Reloaded را در محل نصب بازی کپی کنید. لازم به ذکر است که فایل exe مربوط به بازی را توسط آنتی ویروس و فایروال ویندوز خود بلاک کنید تا از آپدیت خودکار و از کار افتادن کرک جلوگیری شود. همچنین این فایل را در بخش Exclusions آنتی ویروس خود تعریف کنید تا از پاک شدن آن جلوگیری شود.

حجم فایل: 5.8 گیگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب دانلود PES 2013 نسخه اصلی و نهایی